Kapsayıcılığı Teşvik Etmek

Bir kapsayıcılık kültürü oluşturmak için çalışanlarınızı güçlendirin.

Herkesin Kapsayıcı Bir Ortama Katkıda Bulunmasına Yardımcı Olun

Kapsayıcı bir iş yeri oluşturma konusunda kuruluşunuzdaki her kişinin oynayacağı önemli bir rol vardır. Çeşitlilik, eşitlik ve kapsayıcılık politikaları ve programları önemli olsa da, günün sonunda iş ortamınızı oluşturan, bireylerin düşünceleri, eylemleri ve kişisel ön yargılarıdır.

Önyargıyı ele almak rahatsız edici olabilir, ancak güvenli bir keşif alanında çalışanlarınız ön yargılarını fark edebilir ve davranışlarını değiştirebilir. Çalışanlar kendi ön yargılarını dile getirdiğinde, başkalarına adil davrandığında, farklı bakış açılarına ve tercihlere açık olduğunda ve meslektaşlarına karşı merak ve empati gösterdiğinde, herkes elinden gelenin en iyisini yapmakta özgürdür.

Kapsayıcılık söz konusu olduğunda her çalışanın büyümeye ihtiyacı olan alanları vardır. FranklinCovey’in ilkelere dayalı içeriği, uzman danışmanları ve yenilikçi teknolojisi, ekiplerinizi işte kapsayıcı olmak için ihtiyaç duydukları becerilerle donatır.

Kapsayıcılığı Teşvik Etmek İçin Temel Beceriler

İş yerinde, okulda veya topluluğunuzda kapsayıcı bir ortam kurulması için her bireyin önyargıyı tanıma, ele alma, farklı bakış açılarını dinleme ve herkesin ait olabileceği bir alan yaratma konusunda önemli bir rolü vardır.

Ön Yargıyı Belirleme

Düşüncelerin ve durumların önyargıdan ne zaman etkilendiğini fark eder

Ön Yargıyı Azaltma

İşe alma, yetki verme, geri bildirim ve diğer liderlik görevleriyle ilgili adil uygulamaları sürdürür

Working Across Culture & Backgrounds

Ekip kültürünü ve dinamiklerini, ekipteki herkesin geçmişine ve tercihlerine uyacak şekilde ayarlar

Aidiyet Geliştirmek

Ekipteki herkes için kapsayıcı ve kabul edici bir ortama katkıda bulunur

Ücretsiz Rehber

Kuruluşunuzun Daha Kapsayıcı Olmasına Yardımcı Olmanın 6 Yolu

Çalışanlarınızın ön yargılara karşı ayağa kalkmasına ve organizasyonunuzda daha samimi ve adil bir kültürü savunmasına yardımcı olacak stratejileri öğrenin.

Ücretsiz Webcast

Bilinçdışı Ön Yargılar: Potansiyeli Açığa Çıkarmak İçin Ön yargıyı Öğrenmek™

Herkesin saygı duyulduğu, dahil edildiği ve değer verildiği bir alan yaratmak için organizasyonunuzun kullanabileceği yaygın ön yargı çeşitlerini keşfedin.

 

Başarı hikayeleri

UnitedHealth Group

Küresel Çeşitliliğe Sahip Bir Organizasyonda Yükselen Liderler Geliştirin

UnitedHealth Group, Gelişen Liderler Programının sahibi Walter Baumann, bireysel katkıda bulunanların ve birinci düzey yöneticilerin küresel ölçekte gelişimini artırmak için FranklinCovey’in All Access Pass®’ini kullanma deneyimini paylaşıyor. Liderlik becerilerini geliştirmek, kültürel farklılıkları yönetmek ve daha yüksek memnuniyet elde etmek için çözümleri nasıl kullandığını izleyin.

PepsiCo Food

Organizasyon Çapında Empatik Liderler Oluşturmak

PepsiCo Foods North America, içeriği zaman içinde gelişen tutarlı bir liderlik eğitimi istiyordu. FranklinCovey’in All Access Pass®’inden içerik derleyerek, kuruluşlarının her seviyesinde empatik liderler oluşturmak için CORE Liderlik programını başlattılar.

Küresel İstihdam ve İşe Alım

Küresel Büyüme İçin Kültür Oluşturma

Bir küresel istihdam ve işe alım şirketi, kültürlerini geliştirmek için bir çerçeve oluşturmaya odaklanmaktadır. FranklinCovey’in “Liderliğin 4 Temel Rolü™” kitabının yardımıyla, dünyanın farklı bölgelerinden gelen çalışanlar ortak bir dil öğrenmekte, ortak noktalar bulmakta ve birbirlerini tanımak ve anlamak için çaba sarf etmektedir.

Yolculuğun Gücü

Kalıcı davranış değişiklikleri içten dışa doğru gerçekleşir. İnsanların kim olduğu ve dünyayı nasıl gördükleri, başkalarıyla nasıl etkileşim kurduklarını ve onlara nasıl liderlik ettiklerini etkiler. Sizler için hazırladığımız Gelişim Yolcuklarımız ekiplerinizdeki kişilerin hem paradigmalarını hem de davranışlarını değiştirmelerine yardımcı olmak için özel içeriklerimizi, uzman danışmanlarımızı ve güçlü teknolojimizi bir araya getiriyor.

Sizler için hazırladığımız örnek bir Gelişim Yolculuğunu aşağıda bulabilirsiniz.

 

 

Bilinçsiz Ön Yargıyı Anlama ve Ele Alma

  • 01 Live-Online

    Bilinçdışı Ön Yargılar: Potansiyeli Açığa Çıkarmak İçin Ön Yargıyı Öğrenmek™

    Bilinçdışı önyargılar, beynimizin performansı engelleyebilecek ve zayıf karar vermeye yol açabilecek aşırı yüklemeyi önlemek ve kontrol etmek için ürettiği yargılardır. Liderlerinizin ve ekip üyelerinizin ön yargıları ele almalarına yardımcı olmak, onların başarılı olmalarını sağlayarak tüm organizasyonunuzun performansını artırır.

    Süre: 1 gün

  • 02 Jhana

    Bilinçdışı Ön Yargı Hakkındaki 7 Yaygın Yanılgı

    Ön yargı herkeste vardır. Nerelerde önyargıya yatkın olduğunuzu tespit ettikten sonra rotanızı düzeltmek için belirli taktikleri deneyebilirsiniz.

    Süre: 10 dakika

  • 03 Jhana

    İş Arkadaşlarınızı İyi Dinlemek ve Empati Kurmak İçin 9 İpucu

    Geçmişteki ön yargıları görmenin en güçlü yollarından biri, insanlar ve onların neyi önemsedikleri hakkında daha fazla şey öğrenmek için zaman ayırmaktır.

    Süre: 10 dakika

  • 04 10-Dakikalık Eylm

    Görüşleri Gözden Kaçırılan Birinin İyi Bir Fikrini Vurgulayın

    İş yerimizde en iyi fikirlerin kazandığına inanmak istiyoruz. Ama gerçekten böyle mi oluyor?

    Süre: 10 dakika

  • 05 Excelerators

    İlişkide Güven

    Ekibinizle güven oluşturun ve iş sonuçlarını iyileştirin. Aynı anda çatışmaları nasıl çözeceğinizi, başkalarını nasıl güçlendireceğinizi, iş ilişkilerinizi nasıl geliştireceğinizi ve pazarlama hızınızı nasıl artıracağınızı öğrenin!

    Süre: 30-60 dakika

Herkesin kapsayıcı bir iş yerine katkıda bulunmasına yardımcı olun.

Bizimle iletişime geçin.

Kişisel Bilgiler
Onay

Request a Demo